Startsidan / AddHub Bokningssystem

AddHub Bokningssystem

AddHub_1024x512

Med AddHub får Städ & Facility Managementföretag ett anpassat bokningssystem för just er verksamhet som skapar en modern köpupplevelse. Ni får alla verktyg som behövs för att skapa en oförglömlig kundupplevelse och hantera alla anställda – allt i samma plattform.

Vi erbjuder följande bokningar:

  • Direktbokningar
  • Automatiserade offertförfrågningar med BankID-signering
  • Mötesbokning med säljare & kundservice
  • Bokningar av tilläggstjänster för företagskunder
  • Interna bokningar
  • Bokningar av resurser 

Vi erbjuder följande konton:

  • Företagskonto
  • Kundkonto
  • Medarbetarkonto

Populära verktyg:

  • Bokningssystem
  • Hemsida
  • CRM
  • E-postmarknadsföring
  • Säljflöden
  • Offert med BankID-signering
  • Schemaläggning 
  • Fakturering med kort & Klarna betalning
  • Synkronisering med Fortnox

Vi är experter på att digitalisera arbetsflöden för tjänsteföretag och kommer erbjuda er hjälp att se över vilka flöden ni kan effektivisera. Med AddHub får ni en långsiktig digitaliseringspartner!

Varmt välkommen till AddHub.com!

Medlemsnytta

Som medlem i Städbranschen Sverige välkomnas ni med en rabatt på 10 % på licensavgifterna de första 12 månaderna. 

Läs mer på AddHubs hemsida