AddHub Bokningssystem
Med AddHub får Städ & Facility Managementföretag ett anpassat bokningssystem för just er verksamhet som skapar en modern köpupplevelse. Ni får alla verktyg som behövs för att skapa en oförglömlig kundupplevelse och hantera alla anställda – allt i samma plattform.
Vi erbjuder följande bokningar:
- Direktbokningar
- Automatiserade offertförfrågningar med BankID-signering
- Mötesbokning med säljare & kundservice
- Bokningar av tilläggstjänster för företagskunder
- Interna bokningar
- Bokningar av resurser
Vi erbjuder följande konton:
- Företagskonto
- Kundkonto
- Medarbetarkonto
Populära verktyg:
- Bokningssystem
- Hemsida
- CRM
- E-postmarknadsföring
- Säljflöden
- Offert med BankID-signering
- Schemaläggning
- Fakturering med kort & Klarna betalning
- Synkronisering med Fortnox
Vi är experter på att digitalisera arbetsflöden för tjänsteföretag och kommer erbjuda er hjälp att se över vilka flöden ni kan effektivisera. Med AddHub får ni en långsiktig digitaliseringspartner!
Varmt välkommen till AddHub.com!
Medlemsnytta
Som medlem i Städbranschen Sverige välkomnas ni med en rabatt på 10 % på licensavgifterna de första 12 månaderna.